Chińczycy pili zielony herbaty ponad 1200 lat temu za ich celów leczniczych. Więc to nie dziwi, że dzisiaj, herbata otrzymuje pochwały za jego korzyści zdrowotne.Herbaty Świata zawiera fluor, który jest niezbędnym mineralnych dla rozwoju kości.Flawonoidów w herbacie działają jako przeciwutleniacze, które są odpowiedzialne za promowanie masowej gęstości kości. Te flawonoidów może również chronić organizm przed niektórymi nowotworami i chorobami serca.
Jednym z najnowszych badań naukowych w Anglii skupia się na ponad 65 kobiet, które piły 05:59 filiżanek czarnej herbaty dziennie. Wyniki wykazały, że osoby pijące herbatę miał mocniejsze kości niż osoby pijące bez herbaty.
W niedawnym badaniu z Tajwanu, prowadzone w ciągu dziesięciu lat, gęstość kości pijących herbatę wzrósł o 05:56 procent więcej niż nie-herbata pijących. Pijących herbatę z sześciu do dziesięciu lat miała większą gęstość mineralną kości w odcinku lędźwiowym kręgosłupa, z tych picia herbaty dla ponad dziesięciu lat o wyższej gęstości mineralnej kości we wszystkich części ciała.
Picie herbaty zmniejsza stres, obniża ryzyko udaru mózgu, obniża poziom cholesterolu LDL, zwiększa poziom HDL, wzmacnia system odpornościowy, wspomaga trawienie, hamuje rozwój bakterii w jamie ustnej, obniża ciśnienie krwi i może zapobiec okrężnicy, płuc i raka skóry .
Naukowcy z Newcastle University niedawno, że picie zielonej i czarnej herbaty może pomóc zwiększyć pamięci. Obie herbaty hamuje aktywność enzymu w osadach białka u pacjentów z chorobą Alzheimera? S. Ta zielona herbata działalność trwała przez tydzień, podczas gdy czarna herbata? S enzym hamujący wpływ trwał jeden dzień.
Ostatnie badania amerykańskich kobiet azjatyckich dziedzictwa, w wieku od 25 do 74, z rakiem piersi w porównaniu do podobnych zdrowych kobiet, wykazały, że kobiety, które spożywały zielonej herbaty regularne miały niższe ryzyko raka piersi. Picie tylko pół filiżanki zielonej herbaty dziennie wykazały 47% spadek w raku piersi.